V začetku leta 2019 je bil izveden strateški načrt preoblikovanja in nadgradnje oddelka za vlaknene laserje podjetja Goldenlaser. Najprej se začne z industrijsko uporabostroj za lasersko rezanje z vlakni, in s pomočjo podrazdelitve preusmeri skupino uporabnikov v industriji iz nižjega v višji cenovni razred, nato pa k inteligentnemu in samodejnemu razvoju opreme ter sinhroni nadgradnji strojne in programske opreme. Nazadnje so v vsaki državi v skladu z analizo uporabe na svetovnem trgu vzpostavljeni distribucijski kanali in neposredne prodajne točke.
Leta 2019, ko so se trgovinski spori zaostrili, se je Goldenlaser soočal s težavami in aktivno raziskoval pozitivne tržne ukrepe z globalnimi razstavami.
V prvi polovici leta 2019 se je oddelek za vlaknene laserje Goldenlaser zaporedno udeležil razstave inteligentne opreme za lasersko rezanje na Tajvanu, v Maleziji, na Tajskem, v Mehiki, Avstraliji, Rusiji in Južni Koreji.
Razstavna scena
Vsaka razstava je bila deležna toplega odziva in stranke so še naprej prihajale ter kazale veliko zanimanje za našestroj za lasersko rezanjeNaši sodelavci na kraju dogodka so izjemno zaposleni z odgovarjanjem na vprašanja in so se strankam zaporedoma priznavali.
Trenutno se konkurenčnost kitajskih laserskih strojev v svetu postopoma krepi, kar priznavajo tudi svetovni kupci z visoko kakovostjo in visoko stroškovno učinkovitostjo. Tržni delež kitajskih blagovnih znamk se je močno povečal. Zaradi pozitivnega strateškega odziva trga v prvi polovici leta so se naročila GoldenLaserja na tujem trgu v primerjavi z enakim obdobjem lani močno povečala. Verjamemo, da bomo v naslednjem tretjem četrtletju dosegli še večji uspeh!