Povpraševanje na trgu laserskih rezalnih strojev na Kitajskem bo v desetih letih doseglo več kot 10 milijard juanov

Laser je od 20. stoletja naprej postal še en pomemben izum za človeštvo, takoj za atomsko energijo, računalnikom in polprevodnikom. Imenujejo ga "najhitrejši nož", "najbolj natančno ravnilo" in "najsvetlejša luč". Zaradi hitrega razvoja tehnologije laserske proizvodnje v svetu še vedno obstaja velika vrzel med domačo in mednarodno napredno lasersko tehnologijo.

Leta 2018 Kitajska in svetstroj za lasersko rezanjePoročilo o globinski raziskavi trga kaže, da kljub hitremu razvoju laserske industrije visokokakovostne laserske izdelke še vedno zasedajo multinacionalke v Združenih državah Amerike, na Japonskem in v Nemčiji. Vzemimo za primer trg malih in srednje močnih rezalnih strojev. Kitajska industrija srednje in male moči laserske rezalne opreme je še vedno v začetni fazi rasti. Ni veliko domačih podjetij za proizvodnjo laserske opreme z letnimi prihodki od prodaje, ki presegajo 100 milijonov juanov, glavne trge pa obvladujejo štiri podjetja: Han's Laser.Zlati laser, Boyejev laser, Kaitianova tehnologija.

Domači proizvajalci malih in srednje velikih rezalnih strojev si delijoDelež domačih proizvajalcev malih in srednje velikih strojev za rezanje (enota: %)

Stroj za lasersko rezanjeUporablja laserski žarek z visoko gostoto moči, usmerjen na obdelovanec, da doseže gostoto laserske moči od 106 do 109 W/cm2 v goriščni točki pike, kar lahko ustvari lokalno visoko temperaturo 1000 °C ali več in takojšnje uparjanje obdelovanca. Nato se v kombinaciji s pomožnim plinom vpihne uparjena kovina in izreže majhna luknja v obdelovancu. S premikanjem postelje CNC stroja se nešteto lukenj poveže v ciljno obliko. Ker je frekvenca laserskega rezanja zelo visoka, je povezava vsake majhne luknje zelo gladka, izrezan izdelek pa ima dobro čistočo. Zdaj bomo analizirali velikost trga laserskih rezalnih strojev glede na konkurenco blagovnih znamk.

1. Diferenciacija potreb blagovnih znamk

Namenstroj za lasersko rezanje vlakenDiferenciacija blagovne znamke je preoblikovanje ključne prednosti izdelka in individualne razlike v blagovno znamko ter zadovoljevanje personaliziranih potreb ciljne stranke. Uspešenstroj za lasersko rezanjeBlagovna znamka ima eno razlikovalno lastnost, ki jo razlikuje od konkurence, nato pa dosledno povezuje razlike med blagovno znamko in psihološkimi potrebami strank. Na ta način se informacije o pozicioniranju blagovne znamke natančno posredujejo trgom in zavzemajo ugoden položaj pri potencialnih strankah. Namen je ustvariti in negovati določene značilnosti lastnih izdelkov za laserski rezalni stroj, jim dati bogato osebnost ter vzpostaviti edinstveno tržno podobo, ki jih loči od konkurence in učinkovito določi nevtralen položaj izdelka v očeh strank. Z naraščajočo homogenostjo podjetij in izdelkov za laserski rezalni stroj se pojavlja vse več podobnih izdelkov, konkurenca pa je vse ostrejša; da bi se podjetja prebila, morajo izbrati lastno strategijo pozicioniranja blagovne znamke, ki temelji na dejanskih potrebah, in nato najti pravi tržni položaj za svoje podjetje in izdelke.

2. Dajte prednost kakovosti blagovne znamke

Razlog, zakaj je blagovna znamka laserskega rezalnega stroja dobro znana in zelo hvaljena s strani strank, je njena odlična kakovost in brezhibna storitev, ki sta temelj blagovne znamke. Brez zagotovila odlične kakovosti in brezhibne storitve bodo stranke zavrnile tudi najboljšo blagovno znamko. Na trgu dojemanje blagovne znamke kaže, ali bo stranka ponovno kupila laserski rezalni stroj iste blagovne znamke ali ga priporočila drugim. Izboljšanje kakovosti izdelkov in storitev je predpogoj za promocijo blagovne znamke in je neposredno povezano s tem, ali lahko postane prava in znana blagovna znamka.

Leta 2016 je tržno povpraševanje po gradbenih strojih na Kitajskem doseglo 300 milijard juanov. Debela kovinska plošča velikega formatastroji za lasersko rezanjese pogosto uporablja v industriji gradbenih strojev na Kitajskem. Zaradi hitrega razvoja globalne tehnologije laserske proizvodnje se je razlika med kitajsko in mednarodno ravnijo laserske tehnologije povečala, vrhunska oprema za lasersko obdelavo pa je skoraj v celoti odvisna od uvoza, zaradi česar tuji tržni delež opreme za lasersko proizvodnjo znaša do 70 %. Pričakuje se, da bo v naslednjih 10 letih tržno povpraševanje po teh visokozmogljivih sistemih za lasersko rezanje na Kitajskem doseglo več kot 10 milijard juanov.

(Vir: Kitajska poročevalska dvorana)

Sorodni izdelki

Pustite svoje sporočilo:

WhatsApp +8615871714482