Decembra 2015 je svetovno priznana analitična ekipa za avtomobile PricewaterhouseCoopers Autofacts v poročilu z naslovom »Dinamika in trendi na svetovnem in kitajskem avtomobilskem trgu« napovedala, da bo kitajska proizvodnja lahkih vozil leta 2016 dosegla 25 milijonov, kar je približno 8,2-odstotna rast v letu 2015; proizvodnja lahkih vozil bo do leta 2021 dosegla 30,9 milijona, od leta 2015 do 2021 pa bo letna stopnja rasti dosegla 5 %.
Število lastnikov avtomobilov na Kitajskem se torej še naprej povečuje, saj jih je bilo leta 2007 57 milijonov, leta 2015 pa po letih padavin doseglo 172 milijonov. Letna stopnja rasti znaša približno 14,8 %. Glede na to stopnjo naj bi število lastnikov avtomobilov na Kitajskem leta 2020 preseglo 200 milijonov.
Soočen s tako velikim avtomobilskim trgom bo uspeval tudi trg avtomobilskih pomožnih izdelkov. Tako bo industrija avtomobilske notranjosti imela naslednje značilnosti:
Blagovna znamka: Trenutno na kitajskem trgu avtomobilske opreme še ni zelo znanih blagovnih znamk, prav tako pa tudi ni zelo velikih podjetij z dovolj vplivom. Nedvomno pa se je z izboljšanjem življenjskega standarda ljudi ozaveščenost o potrošnji v zvezi z blagovno znamko zelo okrepila. Trg bo ustvaril znana podjetja, ki bodo postala prednostna izbira pri nakupu notranjosti avtomobilov.
Prilagoditev: Kot že ime pove, gre za zagotavljanje personaliziranih rešitev za notranjost avtomobilov in za zadovoljitev povpraševanja v zelo kratkem času. Hkrati lahko lastnik sodeluje tudi pri oblikovanju in izdelavi lastnega avtomobila ter postopoma postane del zahtev lastnikov višjega cenovnega razreda.
Usmerjeno na vrhunski trg: Kot je bilo že omenjeno, gospodarski razvoj spodbuja naraščajočo raven potrošnje ljudi, zato se povpraševanje na trgu luksuznih avtomobilov povečuje. Trg avtomobilske opreme se bo še bolj razdelil, da bi lastnikom luksuznih avtomobilov zagotovili vrhunske storitve. Pojavila se bo na trgu luksuzna blagovna znamka avtomobilske notranjosti, lastniki pa bodo imeli na voljo več možnosti.
Individuacija: Skupina strank bo dodatno razdeljena, na primer glede na starost, poklic, vozilo, razred avtomobila, spol in preference, kar lahko postane podrazdelek referenčnega standarda za skupine strank. Avtomobilsko opremo je mogoče prilagoditi tudi glede na raznolikost podrazdelitve skupin.
Varnost: Varnost je bila vedno najpomembnejša. V avtomobilu so obvezne zračne blazine: ena na voznikovi strani in druga na sovoznikovem mestu. Nekateri luksuzni avtomobili so lahko opremljeni tudi z zračnimi blazinami za zadnje sedeže in stranskimi zračnimi blazinami. Ne glede na vrsto avtomobila pa lahko sistem zračnih blazin poveča varnost in zaščiti potnike v avtomobilu.
Zato je v tako velikem trendu zelo veliko povpraševanje po hitri proizvodnji in izboljšanju kakovosti izdelkov za notranjost avtomobilov. Dober konj se ujema z dobrim sedlom.Avtomatski laserski rezalni strojGolden Laser ponuja prilagojene rešitve za industrijo avtomobilskih notranjosti.
Notranjost avtomobila /stroj za lasersko rezanje zračnih blazin
Gre za popolno kombinacijo optične, mehanske, električne in krmilne tehnologije v industrijskih aplikacijah, predvsem zaradi optičnega sistema (nemški RF CO2 laser podjetja ROFIN), sistema za krmiljenje gibanja (napredna konstrukcija zobate letve z rezkano zobato letvijo), rezalnega predmeta (postelje), sistema za večkratno podajanje, vmesnika človek-stroj, rezalnega modula, hladilnega sistema in izpušnega sistema.
Za obisk in razumevanje številnih velikih proizvajalcev avtomobilskih delov in dolgoročno raziskovanje avtomobilskega trga že vrsto let, ta visokozmogljiva, velikoformatna, avtomatska avtomobilska notranjost /stroj za lasersko rezanje zračnih blazinje nastal. Zato ne glede na to, iz katerih podrobnosti opazujemo,stroj za lasersko rezanjeje briljanten dosežek raziskovalne in razvojne ekipe po skrbni raziskavi.
Kot si lahko predstavljate, bo laserski rezalni stroj močno pripomogel k razvoju poslovanja z avtomobilsko notranjostjo. Še pomembneje pa je, da ne bo le izboljšal učinkovitosti obdelave in kakovosti izdelkov.